Thursday, February 25, 2010

KAWEN

KAWEN!! ini adalah 1 topic yg sgt best utk dicerita..tp cite aku xde la best mane pn.. nk merapu je nie. ahaks.. around CNY hr tu, byk undangan kawen utk aku..haha. smp ade yg xdpt nkpegi.. kesian pd kekawan yg aku xdpt attend wedding dorg.. niat aku nk pegi mmg ada tp tersekat sb sedara aku pn ade gak yg kawen on 14th n 15th tu.. n family aku la yg paling bertanggungjawab utk melancarkan lagi perjalanan majlis sedareku yg sorg tu.huhu.. penat toksah kate la, abih sakit segala badan.huhu..tp yg aku nk cite ni psl soalan2 utk aku..hahaha.. ye arr umo da suku abad da, tp xkawen2 lg.. asal jmp je mkcik2 dorg msti tny, "ina bile plak??" or "ina bile lagi".. haha.. aku jwb ayat profesional arr.. "just wait n see, xkan kemana.." hahah.. plg baik jwpn adalah ..."senyum je"..hahahaha.. dah la..penat merapu.. bye.

No comments:

Post a Comment