Friday, November 25, 2011

I'll be missing you.. Mira..


it's really touch my heart.. mata da ngantuk tapi tak boleh nak lelap.. teringat pada sahabat yang memang sangat saya sayangi.. Norhamira Mohamad.. there's nothing i can tell her. hampir 5 tahun kami kenal, and now she'll be going.. to be with her husband yang akan bertugas di Kuala Terengganu. how sad I am :(( .. sedih sangat, bila mengimbau kenangan kami bersama. susah senang kami kongsi bersama.. mira is one of my best friend..
4 tahun (dkt2 5thn dah) yang lalu, kami berkenalan 'dengan lagak aku berlakon sebagai budak penang (actually sb muka aku cam org penang, so menyamar laaa :p) that's the first day, then we all sama2 kerja, (OT sampai 4-5 pagi berdua je) makan, lepak, jalan2, gaduh, merajuk n everything.. kami banyak berkongsi, family matter, friends, and yg paling best we all sama2 suka masak. kalau masak kami berdua memang sebok.. huhu.. (nasik kerabu and pad phik kita)
Mira, such a great lady, banyak mengalah (xmcm sy.. asyik nak menang je)..huhu..
hati saya sedang menangis sebenarnya.. sedih sangat (tp sb ego, sy tanak tunjuk sy sedih.hukhuk) .. when i love my friends liLlahi Ta'ala, i'll love them forever, and i've never forget to pray for all of my friend.. May Allah alway be with us.. kalo kasih sayang kerana Allah, inshaAllah akan diberkati.
saya doakan Mira and husband bahagia dan cepat2 dpt baby.. semoga Allah terus kekalkan silaturRahim antara kami.. saya sangat sayangkan sahabat saya.. Norhamira Mohamad..


No comments:

Post a Comment